Zinnige Zomeractie 2011 schrijfadvies illustratie

Zinnige Zomeractie: schrijfadvies om bij stil te staan

Met de Zinnige Zomeractie 2011 van AdFontes Communicatie maakt u de teksten van uw organisatie nog succesvoller.
Uw bedrijf of nonprofitorganisatie bestaat dankzij het duurzame vertrouwen van uw relaties. Zonder schreeuwerig te doen in uw communicatie wilt u aandacht blijven trekken. Met de Zinnige Zomeractie 2011 van AdFontes Communicatie krijgt u zicht op beter tekstwerk!

Lees verder of ga direct naar:
Doe een ontdekking of Hoe werkt Zinnige Zomeractie 2011?

Tops en tips voor beter tekstwerk

Aandacht trekken en toch karakter tonen? Volgens Ivonne Smit van AdFontes Communicatie kunnen wervende (web)teksten wel degelijk uw stevige imago onderstrepen. Daarom geeft zij u tijdens de Zinnige Zomeractie 2011 vrijblijvend feedback op uw tekst. Tops, tips, eerste indrukken. Zonder enige verplichting krijgt u een handreiking voor uw toekomstig tekstwerk!

Herkenning?

Hoe vaak komt het niet voor: u leest de folder of het webartikel van een bedrijf. En u denkt: wat is nu eigenlijk de boodschap? Waarin onderscheidt dit bedrijf zich? Waarom zou ik dit product moeten bestellen? Kijk, zo’n ervaring wilt u bij uw klanten voorkomen!

Doe een ontdekking!

Maak gebruik van de Zinnige Zomeractie 2011 van AdFontes Communicatie. U ontdekt, welke indruk uw tekst kan opwekken bij een nieuwe zakenrelatie. Is dat wel de indruk die u wilt?
Deze verfrissende ervaring kunt u goed gebruiken om uw uitingen en daarmee uw organisatie nog succesvoller te maken!

Zelf schrijven: kan!

U publiceert teksten namens uw organisatie, terwijl dat niet uw vak is. Dat kan. Maar mis dan geen (verkoop)kansen.
Verdiep u in een aantal basisregels rond tekstwerk. Neem in overweging, dat een goede tekst rekening houdt met publicatievorm, doel, doelgroep, timing en veel meer.

Uitbesteden: soms beter

Gaat het om complexe of specialistische tekstuele boodschappen, dan kan Ivonne Smit van AdFontes Communicatie u enkele uitstekende fulltime tekstschrijvers uit haar netwerk aanbevelen.

Voor teksten als onderdeel van uw marketing en communicatie kunt u bij Ivonne Smit terecht. Zij verzorgt de creatie of redactie van treffende teksten voor mkb en non-profitorganisaties.

Zicht op zinvol tekstwerk

AdFontes Communicatie geeft u snel zicht op de kwaliteit van uw eigen teksten. En deze zomer is dat wel heel gemakkelijk met de Zinnige Zomeractie 2011!

Hoe werkt Zinnige Zomeractie 2011?

Hoe krijgt u vrijblijvend feedback op uw tekst?

  • Stuur een gepubliceerde tekst van uw organisatie naar AdFontes Communicatie. Doe dit in de vorm van een worddocument of een koppeling naar het internet. Bel gerust voor overleg: 06 38 39 19 15.
  • Vermeld de gebruikte toepassing. Bijvoorbeeld folder, eigen website, LinkedIn of presentatiesheet.

Dat is alles!

Ivonne Smit van AdFontes Communicatie scant uw tekst op aantrekkingskracht, commercialiteit (marketingaspecten), merkpersoonlijkheid, taalkundige aspecten en meer. Zij geeft u beknopte feedback.

Laten we enkele afspraken maken

  • Actieperiode (indiening tekst) van 1 juli tot en met 31 augustus 2011.
  • U handelt namens een bedrijf of professionele non-profitorganisatie en u bent geen professionele tekstschrijver.
  • Tekst is maximaal 500 woorden lang.
  • Tijdstip van feedback in overleg i.v.m. eventuele vakanties.
  • Feedback gebeurt per e-mail en/of telefoon, dus vermeld s.v.p. uw contactgegevens.
  • Feedback is: wat de tekst kan doen met een ander plùs adviezen voor toekomstig tekstwerk. Feedback is niet: herschrijven.
  • AdFontes Communicatie biedt u deze dienst gratis aan.

Stuur uw tekst in!

Weten uw medewerkers, afnemers en stakeholders wel waar u voor staat?
Welke eerste indruk maakt u met uw tekst?
Doe een ontdekking en maak gebruik van de Zinnige Zomeractie 2011 van AdFontes Communicatie!