Social media AdFontes Zomerschool toetsenbord illustratie

Social media strategisch toepassen

Social media ZINVOL inzetten vanuit uw eigen marketing-/communicatiestrategie?
Leer dit tijdens de AdFontes Zomerschool 2012!

  • Hoe haal ik met social media de band aan met mijn doelgroepen?
  • Kan ik door toepassing van social media mijn verkoopkansen vergroten?
  • Welke media kies ik dan?
  • Welke content communicéért en is relevant voor mijn doelgroepen?
  • Ennuh … hoe bewaak ik de tijdsinvestering?

Deze vragen staan centraal bij de AdFontes Zomerschool 2012, de ándere workshop over social media.
Want u leert deze media bewust toe te passen in het belang van uw organisatie.

Kerngegevens workshop

Datum: 26 juli 2012 van 09.00 tot 12.00 uur.
Locatie: De Vliert, Victorialaan in ‘s-Hertogenbosch.
Workshopleiders: Ton Kemp (Silvatica Marketing) en Ivonne Smit (AdFontes Communicatie).

De allereerste Zomerschool, met hetzelfde programma, vond plaats op 10 juli 2012.
Reacties van deelnemers:
‘Inspirerend!’
‘Enthousiaste workshopleiders.’
‘Goede presentatie.’
‘Prettige interactie maakt mij nieuwsgierig.’

Inschrijving

Introductietarief voor de AdFontes Zomerschool: € 29 excl btw, incl. koffie en thee.
Inschrijving: via aanmeldformulier, gecombineerd met betaling per bank.
Inschrijving mogelijk tot uiterlijk vier werkdagen voor de workshop.
U ontvangt een bevestiging en detailinformatie.
Verhinderd in juli 2012?
Geef dit door en u ontvangt bericht als er een latere sessie is!

Bijzonder: AdFontes Zomerschool 2012 geeft u een gaat-altijd-door-garantie!

Na uw inschrijving kunt u op ons rekenen; de workshop gaat door.
Géén annulering op het laatste moment.
Social media AdFontes Zomerschool goudsbloemen

Bijspijkeren

AdFontes Zomerschool is uitstekend geschikt als inhaal- en bijspijkermoment.
U bent het jaar rond druk bezig in uw eigen vak.
In de zomer kunt u tijd vrijmaken om eindelijk een marketing- of communicatievraagstuk op te pakken!
Dit doet u in het inspirerende gezelschap van andere cursisten.

Nuchtere benadering

AdFontes Zomerschool 2012 verbindt social media met uw eigen organisatiestrategie.
Op een nuchtere manier.
Social media zijn belangrijk, maar niets meer of minder dan een middel.

Onderwerpen

Als deelnemer aan AdFontes Zomerschool 2012 krijgt u een presentatie, doet u een oefening en bespreekt u samen met andere cursisten uw vragen en visies.
We werken met één centrale internetverbinding. Aan bod komen:

  • LinkedIn, Twitter, Facebook en blogs als instrument in uw marketing- en communicatiestrategie
  • toegankelijk en activerend schrijven op het web
  • social media en uw agenda
  • uw vragen en visies
  • beoordelen van uitingen op social media door derden om betere beslissingen te kunnen nemen

Uw voorkennis

Zomerschool 2012 is bedoeld voor u, als u wel eens werkt met minimaal twee van de volgende media: LinkedIn, Twitter, Facebook, en/of u schrijft wel eens een blog.
Technische aanwijzingen (hoe maak ik een profiel aan, waar zit welke knop) komen namelijk niet aan bod bij AdFontes Zomerschool 2012.
Wij vermijden dus, dat u die ‘basics’ opnieuw krijgt.
Ook dit maakt Zomerschool 2012 de ándere workshop over social media.
Social media zinvol inzetten illustratie

Ooit begonnen, hoe verder?

Ooit enthousiast begonnen met social media. Maar hoe verder?
U wilt weten of u er meer kunt uithalen voor uw organisatie.
AdFontes Zomerschool 2012 leert u de vervolgstappen. Benut de gelegenheid en schrijf u in via het aanmeldformulier!

AdFontes Zomerschool 2012 is een initiatief van AdFontes Communicatie i.s.m. Silvatica Marketing.