zomerschool-120710

Social media workshops 2012 geslaagd

Via de AdFontes Zomerschool 2012 leerden ondernemers uit het mkb om social media ZINVOL in te zetten vanuit hun eigen marketing-/communicatiestrategie. AdFontes Communicatie organiseert méér workshops. Stuur het interesseformulier in om op de hoogte te blijven van het programma!

Reacties van deelnemers AdFontes Zomerschool 2012

Ondernemers waardeerden de eerste twee sessies van de AdFontes Zomerschool 2012 met een 7,0 tot 8,2:
‘Inspirerend!’
‘Goed dat jullie werken met stappenplannen.’
‘Laagdrempelig voor niet-IT-kenners.’
‘Enthousiaste workshopleiders.’
‘Helder verhaal, bruikbare tips.’
‘Jullie hebben mij weten te enthousiasmeren voor social media. Dank!’

Introductie

AdFontes Zomerschool 2012 was een nieuw initiatief van AdFontes Communicatie i.s.m. Silvatica Marketing. Wij boden daarom de eerste sessies op 10 en 26 juli in ‘s-Hertogenbosch aan tegen extra aantrekkelijke voorwaarden. Met de feedback van deelnemers hebben wij de workshop verder verbeterd. Er staat nu een volwassen product.

Social media AdFontes Zomerschool Ivonne Smit illustratie

Meer workshops op komst

Workshopleiders Ton Kemp van Silvatica Marketing en Ivonne Smit van AdFontes Communicatie hebben de smaak te pakken gekregen. Wij nemen socialmediastrategie op in ons assortiment van workshops.
Wij organiseren van tijd tot tijd bovendien nieuwe workshops over onderwerpen rond (online) communicatie en marketing. Samen, solo, of in combinatie met andere experts. Ook exclusieve sessies voor uw eigen medewerkers zijn mogelijk.
U ontvangt het programma van workshopleider Ivonne Smit van AdFontes Communicatie, als u het interesseformulier instuurt.